Digitala event

Livesända temadagar

Hur ska ni behålla relationen till kunderna under pandemin? Personliga möten och experthjälp i butik är oöverträffat. Men med växande e-handel riskerar köpmönster att permanentas även efter restriktionerna. Genom digital interaktion och livesändningar kan ni upprätthålla relationen med kunderna.

Hur

Vi livesänder på era sociala medier anpassat för olika målgrupper och med ett valt tema.

Temat kan tex vara ”hälsa” Sändningen görs med en konferencier och hyresgäster eller aktörer som ni väljer ut. Det kan handla om tex trendspaningar inom hälsa, hur du själv gör en hälsosmoothie eller smarta hemma-träningsövningar. Under livesändningen uppmärksammas även de servicetjänster som ni vill lyfta fram. Vi kan även komplettera med en uppbyggd studio i valt tema. Studiosändningarna varvas med säkra livesändningar i gallerians olika butiker.

Tittarna uppmanas att interagera under sändningarna genom att ställa frågor och ha önskemål som vidarebefordras till konferenciern via inslagsproducenten.

Hyresgästerna erbjuds att visa upp produkter eller genomföra en aktivitet. De kan ta fram extra bra erbjudanden eller marknadsföra produkter kopplade till hälsa.

Detta ”tema” kan variera efter säsong och vad som är aktuellt!

Se exempel på en livesänd temadag längre ner på sidan.

Ex:

  • Nystart
  • Hälsa
  • Modevecka
  • Vår i gallerian
  • Studenttider
  • Marknadsdagar
  • Tema mat & dryck